20 de alimente antiimbatranire

Alimente anti-îmbătrânire de mâncat. BISTRO DOROBANTI: 10 alimente anti-îmbătrânire

Revista Click pentru femei

Deși este adevărat că nu va exista un singur aliment șterge liniile de râs sau să te facă să te simți din nou 22, o dietă sănătoasă plin de alimente anti-îmbătrânire poate spori calitatea pielii, îmbunătăți imunitatea și multe altele. Faceți provizii de aceste ingrediente aprobate de experți data viitoare când doriți să completați asta cărucior alimentar.

chapelle st sulpice suisse anti aging masca de fata cu unt de cocos

Vizualizați Galeria 30Fotografii Getty Images 1din 30Nuci Indiferent ce piuliță alegeți - Brazilia, caju, macadamia - toți sunt eroi anti-îmbătrânire datorită lor scăderea colesterolului și efecte antiinflamatoriispune Julieanna Heverun dietetist pe bază de plante. Țintește câte o uncie în fiecare zi, deoarece sunt și surse fantastice de proteine, fibră și micronutrienți. Getty Images Douădin 30Seminte de susan Dacă vrei să te simți bine până la nivelul oaselor tale, atunci trebuie să ai grijă, bine, de oasele tale.

Acolo intră semințele de susan.

Cereale integrale și leguminoase

Asta înseamnă, de asemenea, că sunt minunați, indiferent dacă sunteți de fapt vegetarian. Prolidaza furnizează aminoacidul prolină pentru formarea colagenului în piele, care joacă un rol în rezistența și elasticitatea pielii.

  • Alimente anti îmbătrânire pentru o dietă anti-îmbătrânire
  • Alte idei tematice de descoperit Pentru a încetini și a preveni îmbătrânirea prematură este posibil să urmați o dietă reală anti-îmbătrânire, cu alimente specifice anti-îmbătrânire.
  • 10 ALIMENTE ANTI ÎMBĂTRÂNIRE PE CARE AR TREBUI SĂ LE INCLUDEȚI ÎN DIETA DVS. - SĂNĂTATE
  • Top 20 de alimente anti-îmbătrânire care te fac să arăți mai tânăr 1.

Getty Images 5din 30Ciocolata neagra Ne pare rău, dar va trebui să transmiteți ciocolata cu lapte și să ridicați soiul întunecat dacă doriți să vă blocați acele beneficii anti-îmbătrânire pentru sănătate.

Alimente anti-îmbătrânire de mâncat ce? Dar asta nu înseamnă că corpurile noastre nu au nevoie de ea. Știința o susține, ca un studiu publicat în Journal of Clinical Nutrition a constatat că femeile care au consumat cantități mai mari din acesta au o piele mai fină și mai puține riduri. Getty Images 7din 30Afine Aceste fructe de pădure mici conțin un pumn puternic, deoarece conțin mai mulți antioxidanți decât aproape orice alt fruct, spune nutriționistul celebru Lisa DeFazio.

crema anti-imbatranire fara cruelty centrul anti-imbatranire al nv

Getty Images 8din 30Pepene Bucurați-vă de o felie de acest fruct de vară pentru a vă menține pielea tânără. Nici conținutul de apă nu dăunează, deoarece cantitățile sale masive vă ajută să vă mențineți pielea hidratată și plinuță, adaugă DeFazio.

Getty Images 9din 30Portocale in afara de asta potolindu-ți seteaportocalele vă ajută să vă mențineți corpul tânăr. De asemenea, vă ajută atât mințile, cât și corpul să îmbătrânească cu grație, așa că adăugați fructele verzi în salate, puneți pâinea prăjită sau folosiți-o pentru faceți o budincă sănătoasă.

Top 7 alimente antiimbatranire disponibile oricui

Getty Images unsprezecedin 30Semințe de rodie Pe lângă faptul că este extrem de captivant într-un froyo swirlaceste semințe minuscule adaugă, de asemenea, o explozie frumoasă de dulceață salatelor. Getty Images 12din 30Măsline Dacă sunteți un fan al acestui fruct salat da, fructenu există niciun motiv pentru care nu ar trebui să-l mâncați tot timpul. Asigurați-vă că omiteți tipul de conservă, deoarece procesul de scobire elimină măslinul de substanțe nutritive vitale pe care le urmăriți.

Deoarece sunt pline de vitamina A asta le dă nuanța portocalieele ajută la combaterea liniilor fine și a ridurilor prin revitalizarea colagenului deteriorat.

progesteron și anti-îmbătrânire măști de față eficiente după 60 de ani

Păstrați lucrurile simple, coacându-le în cuptor, apoi acoperind cu legume sau chili. Getty Images 16din 30Morcovi Morcovii au câteva trăsături destul de importante.

Cercetările arată, de asemenea că morcovii au proprietăți impresionante de combatere a cancerului, așa că faceți-vă ca Bugs Bunny și luați-i pentru o gustare sanatoasa.

Getty Images 17din 30Brocoli Poate că nu ți-a plăcut broccoli în copilărie, dar există un motiv întemeiat să îl mănânci ca adult: A studiu a constatat că conține pigmentul vegetal luteină, care este legat de inteligența cristalizată - capacitatea de a folosi abilitățile și cunoștințele pe care le aveți acum până în vârstă.

Vorbește despre anti-îmbătrânire pentru creierul tău.

  1. Pe langă factorii externi care ne fac rău organismului se adună şi stresul zilnic al vieţii cotidiene.
  2. Exista sapte alimente de top cu puternice proprietati antiimbatranire care sunt facute sa ne imbunatateasca sanatatea si aspectul, in acelasi timp incurajand longevitatea.
  3. Top sapte alimente antiimbatranire disponibile oricui | qconf.ro
  4. Sus 1.
  5. Ingrediente Populare Acestea sunt cele mai bune șapte alimente pentru anti-îmbătrânire sau cele mai bune alimente pe care să le consumați pentru a combate semnele îmbătrânirii premature, potrivit Wendy Bazilian, DrPH, MA, RDN.
  6. Pliuri nazolabiale 30 de ani
  7. Pentru a preveni acest lucru și să încetinească procesul de îmbătrânire naturală, este necesar să aveți o dietă echilibrată și să mâncați alimentele potrivite în acest scop.

Getty Images 19din 30Fasole și linte 'Aceste superalimente sunt încărcate cu aminoacizi esențiali pe bază de plante pentru a vă satisface pe toți necesarul de proteine'Spune Hever. Dar, pentru a-ți oferi cel mai mult bani, asigură-te că dormi bine. Getty Images douăzeci și unudin 30Ovaz Inimă și liniștitoare, făina de cel mai bun ulei facial anti-îmbătrânire este delicioasă fără a fi prea bogată.

Acești compuși pot îmbunătăți, de asemenea, simptomele asociate cu depresie și PMSși poate chiar reduce comportamentele excesive de gustare - toți factorii care îmbătrânesc ADN-ul prematur, adaugă ea.

Dacă vă place să îl utilizați oricum, încercați-l în supe și salate pentru a ajuta la creșterea aromei altor ingrediente. Getty Images 25din 30Miere Manuka Acest tip specific de miere a fost folosit de ani de zile în medicina naturală ca remediu pentru întinerirea pielii și creșterea imunitățiiSpune Hayim. Stimulează producția de citokine, care luptă împotriva agenților patogeni și ne protejează de infecții.

Adăugați câteva la următoarea dvs. Getty Images 26din 30Ceai verde Ceaiul verde este minunat pentru a vă menține corpul tânăr, deoarece ajută la menținerea celulelor sănătoase, le protejează împotriva alimente anti-îmbătrânire de mâncat și scade stresul. Getty Images 27din 30Spanac Există un motiv pentru care acest verde cu frunze este un element esențial în salate: nu numai că are un gust minunat, dar spanacul are și o mulțime de fitonutrienți care vă ajută să vă protejați pielea de daune provocate de soare.

De asemenea, are beta-caroten și luteină, doi nutrienți care cercetările au descoperit pentru a îmbunătăți elasticitatea pielii.

Dacă ai pierdut lucrurile la prânz, supradimensionează-ți salata și săpați la cină. Getty Images 28din 30Ghee O formă de unt clarificat, acest aliment cu sunete exotice este de fapt un element de bază în bucătăriile indiene. Îți va oferi celulelor pielii hidratarea de care are nevoie pentru a obține acel aspect strălucitor și rou.

Getty Images 30din 30Vin rosu E adevarat: vin rosu nu ar trebui niciodată lăsat în afara unei liste anti-îmbătrânire. Cercetătorii au cunoscut de ani de zile că este sănătos pentru inimă, deoarece flavanoizii pe care îi gerovital antirid ochi ajută la reducerea colesterolului LDL rău și la riscul de boli coronariene.

Ca să nu mai vorbim de faptul că stimulează simultan HDL-ul sau colesterolul bun. Având un pahar înseamnă, de asemenea, că veți obține o doză mare de resveratrol, un antioxidant pe care oamenii de știință o cred vă poate ajuta să mențineți mușchii, ceea ce este important pe măsură ce îmbătrâniți. Cercetările au alimente anti-îmbătrânire de mâncat, de asemenea resveratrolul poate influența mecanismele biologice din spatele îmbătrânirii, alimente anti-îmbătrânire de alimente anti-îmbătrânire de mâncat că, într-adevăr, este timpul să începeți turnarea.

Partajați-Le Cu Prietenii Tăi.